KNRM bestaat dit jaar 190 jaar

De Koninklijke Nederlandse Reddingmaatschappij (KNRM) bestaat sinds 1824 en is een van de oudste goede doelen in Nederland. In de basis is er nooit iets veranderd aan het organisatiemodel. Kosteloze hulpverlening met vrijwillige reddingbootbemanningen en mogelijk gemaakt dankzij vrijwillige bijdragen.

Veel mensen weten dit niet. Daarom start de KNRM vanaf 2 september de campagne #KNRM190. Iedereen die de KNRM kent en een warm hart toedraagt vragen we ons te helpen om nog bekender te worden. We vragen een reclamecampagne cadeau voor de 190e verjaardag.

Meedoen kan op verschillende manieren:
- Deel onze advertentie
- Verander je facebook omslagfoto in de #KNRM190 omslagfoto
- Maak een video of foto waarmee je laat zien hoe bijzonder jij de KNRM vindt en deel deze met #KNRM190

Op de website http://190jaar.knrm.nl/ kunnen mensen hun bijdrage met ons delen. De leukste, meest gedeelde en bijzondere inzendingen dingen mee naar een hele exclusieve prijs, een vaartocht voor 2 personen op de allernieuwste reddingboot, de Nh1816.

Download de advertentie

Reacties (0)
Het bericht is verzonden, deze zal worden geplaatst na goedkeuring.